Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określ warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.X



Zadbaj o swoją karierę w Poznaniu - zobacz aktualne oferty pracy w IT z dzisiaj!
Aplikacja BizCRM firmy Possible wyróżniona nagrodą Złoty Bit PDF Drukuj Email

Aplikacja BizCRM firmy Possible została wyróżniona nagrodą Złoty Bit podczas V edycji Konferencji CRM Gigacon 2009.

Nagrodę przyznawali uczestnicy konferencji: dyrektorzy oraz kierownicy działów wdrożeń, działów handlowych i marketingowych, kierownicy działów IT, osoby odpowiedzialne za działy obsługi i kontakty z klientami. O wyborze BizCRM zdecydowała przede wszystkim jego ogromna elastyczność, unikalna budowa modułowa, która pozwala na rozbudowę aplikacji w dowolnym czasie, prosta integracja z systemami firm trzecich oraz możliwość częściowej samodzielnej konfiguracji aplikacji w ramach posiadanych modułów.
Głównymi korzyściami ze stosowania aplikacji BizCRM są: zwiększenie skuteczności działań sprzedażowych, obniżenie kosztów akcji promocyjnych oraz polepszenie obsługi przed- i posprzedażnej klientów.

 

 

Nagroda Złoty Bit CRM przyznawana jest od pięciu lat w ramach konkursu organizowanego podczas konferencji CRM GigaCon, która jest częścią cyklu największych na polskim rynku konferencji o tematyce informatycznej. Celem konkursu o Złoty Bit jest promocja najnowszych produktów i rozwiązań informatycznych wspierających pracę polskich firm i instytucji. Spośród aplikacji prezentowanych podczas konferencji uczestnicy wybierają tylko jedno rozwiązanie. W roku 2008 wyróżniony został aCRM firmy Comarch, a w tym roku nagroda przypadła w udziale firmie Possible za BizCRM.

 


Opis nagrodzonej aplikacji znajduje się poniżej.


Podczas konferencji prezentowaliśmy nie tylko CRM, ale całą platformę, której BizCRM jest jednym z elementów.
BizPlatform - bo o niej mowa - cechuje się wyjątkową użytecznością dla administratorów oraz użytkowników. Spośród wielu zalet platformy osoby odwiedzające nasze stoisko szczególnie zwracały uwagę na poniższe aspekty: 

  • dostosowanie programów do potrzeb klienta (graficzne i funkcjonalne)

  • integracja z dotychczas wykorzystywanym w firmie klienta oprogramowaniem

  • otwarta struktura platformy umożliwiająca etapowe wdrażanie rozwiązań i rozwój programów zgodnie z rosnącymi oczekiwaniami naszych klientów

  • darmowa technologia niewymagająca nakładów ze strony klienta

Więcej o platformie piszemy na stronie www.bizplatform.pl.


Głównym punktem naszego wystąpienia na konferencji CRM_GigaCon była prezentacja o intrygującym tytule: "Wyklikajmy CRMa". Prezentacja miała na celu pokazać:

  • jak z aplikacji CRM uczynić narzędzie, z którego chętnie będą korzystali handlowcy w swej codziennej pracy,

  • jakie kryteria stosować przy wyborze CRMa, aby inwestycja w program zwróciła się w krótkim czasie,

  • co powinno wydarzyć się w organizacji decydującej się na wdrożenie CRMa na etapie planowania

  • jak samodzielnie częściowo dostosować aplikację CRM do indywidualnych potrzeb organizacji.

Słuchacze szczególną uwagę zwrócili na element samodzielnego dopasowywania rozwiązań informatycznych do własnych potrzeb - poprzez użycie prostych w obsłudze modułów, intuicyjnego interfejsu oraz wykorzystaniu edytorów tekstu w oparciu o które możliwe są, nie tylko edycje tekstów i obrazów, ale też zmiana struktury systemu, nazewnictwa pól i modułów oraz zarządzanie użytkownikami.

 
Jeszcze raz dziękujemy Państwu za przybycie na naszą prezentację. Prezentację można uzyskać pisząc pod adres
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć .