Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określ warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.X



Zadbaj o swoją karierę w Poznaniu - zobacz aktualne oferty pracy w IT z dzisiaj!
ECCO International Communications Network - raport wartości firm Corporate Values Index 2009 PDF Drukuj Email

ECCO Network, sieć firm doradczych reprezentowana w Polsce przez On Board PR, kończy prace nad międzynarodowym projektem „Corporate Values Index 2009”. Końcowy raport z badań firmowych systemów wartości w prawie 4000 największych firmach z 10 krajów będzie dostępny bezpłatnie jeszcze w październiku b.r. W raporcie uwzględnione zostały również firmy z sektora IT.

 

Warszawa, 2009-10-08 Raport „Corporate Values Index 2009” będzie podsumowywać projekt badawczy prowadzony w ciągu ostatniego roku w 10 krajach świata, m.in.: w Polsce, Francji, Niemczech, we Włoszech, Holandii, Austrii, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, na Ukrainie, w Indiach i USA. Badanie objęło największe przedsiębiorstwa z 14 branż. Projekt zrealizowały firmy doradztwa PR tworzące międzynarodową sieć ECCO Network, reprezentowaną w Polsce przez On Board PR (www.onboard.pl). Celem badania było znalezienie odpowiedzi na pytania o skalę zastosowania przez biznes wartości jako koncepcji planowania strategii zarządzania i marketingu. Ideą raportu jest też przedstawienie różnic między systemami wartości określanymi przez firmy działające w różnych krajach, w różnych branżach, przez przedsiębiorstwa różnej wielkości.

 

Prace nad raportem trwają od jesieni 2008 r. Za realizację badań w Polsce odpowiada firma doradcza On Board PR. Za obróbkę statystyczną danych do końcowego raportu odpowiada francuski oddział firmy KPMG. Raport „Corporate Values Inddex 2009” stanowi już drugą edycję projektu badawczego na temat roli wartości korporacyjnych w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

 

Wykorzystanie wartości to jeden z wiodących trendów w dziedzinie zarządzania. Wartości są też jednym z najważniejszych instrumentów nowoczesnego marketingu. Zestaw własnych wartości (ang. corporate values) wsparty odpowiednim wdrożeniem stanowi istotną pomoc w kształtowaniu pożądanych zachowań pracowników, ich rekrutacji, a także podejmowaniu strategicznych decyzji dotyczących działań marketingowych. Zarządzanie przez wartości stanowi istotny postęp np. w stosunku do zarządzania przez cele i jest trendem, który nabiera coraz większego znaczenia we współczesnym biznesie i nowoczesnej komunikacji.

 

ECCO International Communications Network (www.ecco-network.com) to jedna z największych międzynarodowych sieci firm PR zorientowanych na realizację działań komunikacyjnych w wymiarze globalnym, reprezentowana w Polsce przez On Board PR. Sieć powstała w 1989 roku, a jej główną siedzibą jest Londyn. ECCO Network jest reprezentowana przez firmy z 40 krajów świata obejmując swoim działaniem Europę, Amerykę, Azję i Afrykę. Swoją filozofię ECCO Network określa jako tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji oparte na gruntownym zrozumieniu lokalnych rynków. Wśród międzynarodowych Klientów ECCO są m.in.: Cartoon Network, Coca Cola, Deutche Telekom, IBM, Marconi, Nokia, Regus, Samsung, Sony Computer Entertainment, Toshiba, Visa International, Xerox.

 

On Board Public Relations (www.onboard.pl). Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Jest laureatem nagrody Impactor 2009 dla najbardziej podziwianej agencji PR w Polsce. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network – jedną z największych sieci firm PR na świecie. Od 2007 roku posiada własne biuro w Kijowie na Ukrainie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management.

 

Dodatkowych informacji udzielają:

 

Norbert Kilen

On Board Public Relations Sp. z o.o.,

ul. Wolska 88, 01-141 Warszawa

tel.(+48 22) 321-51-00,
tel.kom. : (+48) 604270158

e- mail: Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć